Горан Весић, министар грађевинарства и инфраструктуре најавио је пре шест месеци да ће у октобру бити издата грађевинске дозволе за прву деоницу „Сектора- Ц“ обилазнице око Београда и Панчева.
Последњи дани октобра откуцавају али о дозволи за “Сектор- Ц” нема ни речи, иако је тај крак обилазнице заправо кључни за Београд али и за цео Банат јер се том обилазницом измешта теретни индустријски железнички саобраћај с опасним теретима из београдске подземне пруге која пролази кроз центар престонице, док се из средишта града Панчева измешта застрашујући, неописиво фреквентан теретни друмски саобраћај који се слива са бројних путева на релацији Београд- Вршац- Румунија, такође и индустријски теретни железнички саобраћај из хемијског индустријског комплекса и Луке Панчево, дневно преко пет хиљада шлепера највећих габарита око педесет тона, и стотине теретних вагона с опасним теретима, при чему се поменути теретни железнички саобраћај на траси према Београду одвија преко већ значајно саобраћајем оптерећеног јединог моста преко Дунава у Београду, такозваног “Панчевца”.
Упадљиво је да власт већ годинама уопште не помиње изградњу Београду и целом Банату преко потребног новог моста преко Дунава, иако је више него очевидно да једини постојећи београдски мост преко Дунава, стогодишњи “Панчевац”, изгледа више него забрињавајуће оронуло, са прилазним тракама делом подупртим челичним конструкцијама, као и да није довољан за десетине хиљада возила дневно, вероватно ни кадар.
Није ли неодговорно и хазардерски жмурити, правити се слеп да не видиш очајно јадно стање јединог дунавског моста вишемилионског главног града, жиле куцавице за пет београдских прекодунавских насеља, за цео регион Баната преко кога дневно циркулише десетине хиљада грађана твоје земље који плаћају баснословне дажбине држави?
Весић је у априлу објавио фотографију са састанка у Саобраћајном институту ЦИП који пројектује „сектор Ц“ обилазнице око Београда.
„За прву деоницу „сектора Ц“ обилазнице око Београда од петље Бубањ Поток до петље Болеч биће издата грађевинска дозвола у октобру ове године. Средином наредне године имаћемо грађевинску дозволу за друмско – железнички мост преко Дунава код Винче, а потом и за остатак трасе“, објавио је Весић, пренео је лист Данас.