Goran Vesić, ministar građevinarstva i infrastrukture najavio je pre šest meseci da će u oktobru biti izdata građevinske dozvole za prvu deonicu „Sektora- C“ obilaznice oko Beograda i Pančeva.
Poslednji dani oktobra otkucavaju ali o dozvoli za “Sektor- C” nema ni reči, iako je taj krak obilaznice zapravo ključni za Beograd ali i za ceo Banat jer se tom obilaznicom izmešta teretni industrijski železnički saobraćaj s opasnim teretima iz beogradske podzemne pruge koja prolazi kroz centar prestonice, dok se iz središta grada Pančeva izmešta zastrašujući, neopisivo frekventan teretni drumski saobraćaj koji se sliva sa brojnih puteva na relaciji Beograd- Vršac- Rumunija, takođe i industrijski teretni železnički saobraćaj iz hemijskog industrijskog kompleksa i Luke Pančevo, dnevno preko pet hiljada šlepera najvećih gabarita oko pedeset tona, i stotine teretnih vagona s opasnim teretima, pri čemu se pomenuti teretni železnički saobraćaj na trasi prema Beogradu odvija preko već značajno saobraćajem opterećenog jedinog mosta preko Dunava u Beogradu, takozvanog “Pančevca”.
Upadljivo je da vlast već godinama uopšte ne pominje izgradnju Beogradu i celom Banatu preko potrebnog novog mosta preko Dunava, iako je više nego očevidno da jedini postojeći beogradski most preko Dunava, stogodišnji “Pančevac”, izgleda više nego zabrinjavajuće oronulo, sa prilaznim trakama delom poduprtim čeličnim konstrukcijama, kao i da nije dovoljan za desetine hiljada vozila dnevno, verovatno ni kadar.
Nije li neodgovorno i hazarderski žmuriti, praviti se slep da ne vidiš očajno jadno stanje jedinog dunavskog mosta višemilionskog glavnog grada, žile kucavice za pet beogradskih prekodunavskih naselja, za ceo region Banata preko koga dnevno cirkuliše desetine hiljada građana tvoje zemlje koji plaćaju basnoslovne dažbine državi?
Vesić je u aprilu objavio fotografiju sa sastanka u Saobraćajnom institutu CIP koji projektuje „sektor C“ obilaznice oko Beograda.
„Za prvu deonicu „sektora C“ obilaznice oko Beograda od petlje Bubanj Potok do petlje Boleč biće izdata građevinska dozvola u oktobru ove godine. Sredinom naredne godine imaćemo građevinsku dozvolu za drumsko – železnički most preko Dunava kod Vinče, a potom i za ostatak trase“, objavio je Vesić, preneo je list Danas.